.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شربت نذري و مسموميت 20 نفري
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ...
شربت نذري و مسموميت 20 نفري

دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا به بیمارستان های 17 شهریور و امام رضا آمل اعزام شده بودند گفتند: یک پدر و پسر با چند ظرف شربت که به گفته آنها نذری بوده در میان افراد تقسیم کردند.
همراهان این بیماران اظهار داشتند: تمامی افرادی که چند لیوانی از این شربت خورده بودند دچار مسمومیت سرگیجه و حالت تهوع شدند. پزشکان معالج این بیماران در بیمارستان های 17 شهریور و امام رضا آمل با تایید این خبر اعلام کردند: تاکنون 14 نفر به اورژانس بیمارستان امام رضا و شش نفر به بیمارستان 17 شهریور مراجعه کردند.
این پزشکان و همراهان با بیان اینکه احتمال تعداد مسمومان ناشی از مصرف شربت در منطقه طالب آملی افزایش خواهد یافت گفتند: حال سه نفر از بیماران در وضعیت مناسبی نیست.
تیم پزشکی بیمارستان امام رضا و 17 شهریور آمل همچنین گفتند: بلافاصله پس از این مورد ستادهای بحران در این بیمارستان تشکیل شد تیم های پزشکی و درمانی برای مداوای بیماران آمادگی کامل دارند. سرهنگ احمدی رئیس پلیس آمل اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حال بررسی های بیشتر برای شناسائی افراد خاطی هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 29 مرداد 1386
این چه خیابونی بود که فقط 20نفر ازش رد شدند و این شربت رو خوردند .مگه میشه یکی بیاد شربت پخش کنه تو خیابون و فقط 20 نفر مریض بشن و بقیه نشن ؟ واقعا رو بعضی خبرها باید تامل بیشتری کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.